Діарея після прийому антибиотаков

анонімно

Чоловік, 27 років

Доброго дня! Допоможіть будь ласка, доньці 7 міс. Вже три тижні пронос зі слизом від 6 до 15 разів на день, після прийому антибіотиків( лікували грві) пили лінекс і смекту поліпшень не було. Зараз п’ємо 4 день Энторофурил і креон, змін теж невижу.Що робити? Бак посів вже не роблять перед святами. Може потрібні інші аналізи? Малятко мучиться плаче ночами, бурчить в животику

До питання додане фото

Відповідає Бутузова Олеся Володимирівна

фармацевт, педіатр

Доброго дня!

а в платній лабораторії? мені здається, що можна ще встигнути здати. Однак, такі аналізи здаються не на тлі энтерофурила, а після курсу цього препарату
лінекс по часу скільки пили?

Всього Вам доброго!
З повагою,
Бутузова Олеся

Консультація лікаря-педіатра на тему «Діарея після прийому антибиотаков» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.

Про консультанта

Спеціалізація
Педіатрія
Освіта
Саратовський державний медичний університет
Подробиці

Практикуючий лікар-педіатр.

Інтереси: правильне і здорове харчування, лікування та профілактика захворювань дітей від народження до 18 років.
Найважливішим моментом вважає виховання здорових дітей, тому велику увагу приділяє загартовуванню та профілактичних методик.

Автор книг і статей про дитяче здоров’я, виховання і розвитку, а також про лікування і профілактики захворювань у дорослих пацієнтів. Автор «Сучасного збірника лікарських препаратів» та інших книг медичної і фармацевтичної тематики. Співпрацює з медичними журналами та видавництвами.

Тел. для запису: +7 (917) 897-89-23.

Читайте:   Дистонія