Запор у немовляти після прийому біфідумбактерину

анонімно

Жінка, 2 роки

Добрий день! За порадою дільничого педіатра ми почали давати дитині Біфідумбактерин. Поїли їм трохи більше доби, дали приблизно 4-5 доз. Після другої дози з’явився запор. Гази є, дитина тужиться, плаче, але не може спорожнити кишечник. Бебі калм, симетикон, масаж, газовідвідна трубка — нічого не допомагає.

Запор триває вже 6 день, за цей час поставили 3 клізми Микролакса (через день). Після цього рідкий стілець, звичайно, але звичайного жовто-зеленого кольору без будь-яких вкраплень і дивацтв. Після клізми дитина заспокоюється тільки на день до наступного ранку, після чого все починається по новій. Боїмося давати клізми далі, щоб кишечник не атрофувався.

Постійний плач, потуги, сон неспокійний і короткий. Єдине, що заспокоює — носіння і похитування вниз особою з долонями під животик і груди. Доньці два місяці, вона тільки на грудному вигодовуванні, не допаиваем. До початку прийому Біфідумбактерину трохи більше тижня давали Аквадетрим, зараз вже перестали.

Питання: як відновити мікрофлору кишечника і позбавити дитину від запору?

Відповідає Щербакова Алла Анатоліївна

педіатр, інфекціоніст

Доброго дня! Запори в дітей перших місяців життя пов’язані з певною незрілістю другої сигнальної системи. Самостійний стілець обов’язково буде, коли дитина підросте , коли відбудеться вертикалізація , коли буде введено прикорм. А поки вам в допомогу клизмочка, трубочка, свічка і т. д. Справа тут не в микробиоте, формування якої відбувається найчастіше самостійно, без сторонньої допомоги.

Консультація лікаря-педіатра на тему «Запор у немовляти після прийому біфідумбактерину» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.

Читайте:   Завагітніти двійня