Збій менструального циклу

анонімно

Жінка, 24 роки

Доброго дня!
Мені 24 роки. Поїхала на півроку вчитися за кордон. Через три місяці після переїзду припинилися місячні. Лікар сказала що у мене гормональний збій і прописала місцеві гормональні таблетки progeston по 3 рази на день після їжі протягом п’яти днів. Місячні почалися на наступний день після першого прийому таблеток. Прийом ліків продовжила. Місячні пройшли, таблетки я пропила, але буквально через два дні після закінчення знову почалася коричнева мазанина і слабкі виділення. Що це може бути? Чи Не небезпечно це?

Відповідає Мінасян Маргарита Гегамовна

акушер-гінеколог

Доброго дня! Необхідно зробити узд

Консультація лікаря-гінеколога на тему «Збій менструального циклу» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.

Про консультанта

Спеціалізація
Гінекологія
Освіта
Чуваська державний університет імені І. Н. Ульянова
Сайт
vk.com/club160784653
Подробиці

Акушер-гінеколог. Досвід роботи — 5 років.

Закінчила ЧПУ їм. І. Н. Ульянова в 2011 році за спеціальністю «лікувальна справа», пройшов інтернатуру «акушерство і гінекологія», яка пройшла перепідготовку за спеціалізацією «УЗІ-діагностика». Успішно пройшла стажування в клініках Європи (Ісландії та Португалії).

Учасник і призер наукових конференцій.

Сфера професійних інтересів:

  • профілактика та лікування гінекологічних захворювань,
  • роз’яснення результатів аналізів і обстежень,
  • консультацію з питань підбору гормональних препаратів та схем їх застосування,
  • консультації по грудному вигодовуванню.

Телефон для запису: 8 (903) 065-52-92.

Читайте:   Синє ліки на зуб дитині