Наліт на мові

анонімно

Жінка, 21 рік

Доброго дня! Тільки перенесла гайморит і бронхіт. Пила антибіотик Цефіксим і інгаляції антибіотиком флуімуціл. З’явився наліт на язиці, вечорами язик болить. Також виявила слиз в калі. Багато. Скажіть, чи варто панікувати? Або я просто антибіотиками пошкодила свій кишечник? Треба ж було, напевно, разом з антибіотиками пити ще якісь препарати для кишечника. Лікар не призначив. Дякую за відповідь.

Відповідає Ковальова Олена Геннадіївна

гастроентеролог

Так, препарати для кишечника пити було бажано. Однак можна почати приймати їх і зараз.

анонімно

Я стала приймати лінекс. Цього буде достатньо? Або там треба якісь комплекси пити?

Ковальова Олена Геннадіївна

Як правило, цього вистачає

Консультація лікаря-гастроентеролога на тему «Наліт на язиці» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.

Читайте:   Сильний стрес під час вагітності