Періодичні тривалі висипання на обличчі

анонімно

Жінка, 20 років

Добрий день. Дружин. 20 років, зріст 160, вага 52. З дитинства стали періодами (не залежить від пори року) турбувати висипання на обличчі в області рота — шкіра стає в ураженій області червоною, лущиться, обсипається гноеподобными дрібними прищиками яких може бути дуже багато, після зіткнення з водою почервоніння посилюється, з’являється свербіж уражених ділянок, на наступний день прищиків стає більше. Ця незрозуміла хвороба раптово з’являється і раптово зникає зазвичай протягом місяця (якщо не мочити, протирати тільки саліциловим тоніком). Але в цей раз не проходить з початку вересня. Дерматолог призначав метронідазол (мазь) курсом — не допомогло (прищиків стало менше, але посилився свербіж, почервоніння та лущення). Після відміни препарату обсипало знову. Потім мазь Тридерм на 5 днів. Під час лікування прищики і лущення пройшли, почервоніння знизилася. Але через пару днів після закінчення лікування область біля рота обсипало ще гірше, ніж було. Останній тиждень сиджу на низьковуглеводній дієті. За способом життя не фруктоежка і не ласун, копчене і смажене не їм. З хрон. захворювань — ендометріоз, некалькульозний холецистит в ремісії, гипотериз субклінічний (медикаментозно компенсированый) Підкажіть що це таке? Які аналізи потрібно здати, щоб з’ясувати причину?

До питання додане фото

Відповідає Адалева Олена Сергіївна

лікар-алерголог

Періоральний дерматит. Аналізи не потрібні, потрібна грамотна схема лікування, яку призначить дерматолог, мабуть, інший. ПРи периоральном дерматиті застосування топічних стероїдів (Тридерм) протипоказано.

Консультація лікаря-алерголога на тему «Періодичні тривалі висипання на обличчі» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.

Читайте:   Біла слизова