Періодичні червоні висипання на обличчі

анонімно

Жінка, 20 років

Добрий день. Дружин. 20 років, зріст 160, вага 52. З дитинства стали періодами (не залежить від пори року) турбувати висипання на обличчі в області рота — шкіра стає в ураженій області червоною, лущиться, обсипається гноеподобными дрібними прищиками яких може бути дуже багато, після зіткнення з водою почервоніння посилюється, з’являється свербіж уражених ділянок, на наступний день прищиків стає більше. Ця незрозуміла хвороба раптово з’являється і раптово зникає зазвичай протягом місяця (якщо не мочити, протирати тільки медичним спиртом). Але в цей раз не проходить з початку вересня. Дерматолог сказав, що це періоральний дерматит неясної етіології. Призначав метронідазол (мазь) курсом 1 місяць — не допомогло (прищиків стало менше, але посилився свербіж, почервоніння та лущення). Після відміни препарату обсипало знову крихітними гнійниками. Потім мазь Тридерм на 5 днів + полісорб на 14 днів. Під час лікування прищики і лущення пройшли, почервоніння знизилася. Але через пару днів після закінчення лікування область біля рота обсипало ще гірше, ніж було. Останній тиждень сиджу на низьковуглеводній дієті. За способом життя не фруктоежка і не ласун, копчене і смажене не їм. З хрон. захворювань — ендометріоз, некалькульозний холецистит в ремісії, гипотериз субклінічний (медикаментозно компенсированый). Сьогодні вперше з’явилися такі ж висипання на верхньому і нижньому столітті правого ока. В аптеці на уражене око порадили мазь Демазол сказавши що схоже на підшкірного кліща демодекс, але після мазі повіку набрякло, стало ще більш червоним. У дитинстві батьки лікували ці висипання медичним спиртом — висушували шкіру до кірок, неможливо було відкрити рот від болю, почервоніння була страшна. Але все після цього проходило на пару років. Вірно поставлений діагноз? Допоможуть мазі з антибіотиком (наприклад тетрациклінова)? Які аналізи потрібно здати, щоб з’ясувати причину цієї напасті?

Читайте:   Горби на обличчі

До питання додане фото

Відповідає Жихорева Інна Вікторівна

дерматовенеролог

Доброго дня! Фото не зовсім інформативні, але судячи з опису проблеми, це періоральний дерматит (він може захоплювати і область навколо очей, в тому числі).
Аналізи не показують нічого специфічного, на жаль, оскільки причини, як такої, у дерматиту немає. Як правило, це і схильність, і провокуючі фактори, яких у вас для нього багато (ендометріоз, проблеми з жовчним міхуром, щитовидної залозою). Тетрациклінова мазь не працює при цій хворобі.

Записатися на очну консультациюот1300РКонсультация лікаря-дерматолога на тему «Періодичні червоні висипання на обличчі» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.