Почервоніння в області вени після евлк

анонімно

Жінка, 32 роки

Добрий день! Два тижні тому мені була проведена евлк і мініфлебектомія вен нижніх кінцівок. А вчора в області склерозованих вени з’явилося почервоніння (середня третина стегна), на дотик гаряче. Під почервонінням прощупується ущільнення. Після прийому ібупрофену воно блідне і стає майже непомітним. А вранці після сну знову з’являється. Що можна з цим зробити? Спасибі!

Відповідає Подколзін Євген Вікторович

хірург-флеболог

Доброго дня. Таке буває після ЕВЛК. До ибупрофену можна додати місцеве лікування: вольтарен гель (фастум гель) на область почервоніння 2 рази в день і гіпотермія за 15 хвилин 2 рази на день. Протягом 2 тижнів. Пластикову пляшку 0,5 л з водою заморожуєте і прикладаєте на область почервоніння через тонке рушник. Страшного нічого немає, але краще здатися лікареві, щоб він був в курсі.

анонімно

Спасибі!

Консультація лікаря-флеболога на тему «Почервоніння в області вени після евлк» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.

Читайте:   Де-Нол і спільний прийом вітамінних та антиоксидантних комплексів