Після крапель Данцил почалася сильна біль в лобовій частині голови

анонімно

Чоловік, 26 років

Чистив вухо, з нього пішла кров. Звернувся до лікаря, у мене все подивилися за допомогою камери, у вухах сказали занадто навіть чисто (я часто чищу вуха), у тому вусі, де була кров, була маленька ранка, начебто сказали, що капіляри дуже близько, тепер вуха можна не чистити місяць, що б відновлювалася мікрофлора. Виписали краплі Данцил, знову ж таки для відновлення. На другий день, через дві години після закапування вуха, почала дуже сильно боліти лобова частина голови. Як ніби різко загострився гайморит (він у мене раніше був, але вже років п’ять не проявлявся). Та й стан взагалі погіршився, запаморочення. Скажіть, це може бути із-за крапель? І як позбавитися від такого болю, якщо знеболювальне не допомагає?

Відповідає Гинькут Віктор Миколайович

отоларинголог

Вважаю, що до описаного Вами станом зазначені краплі не мають ніякого відношення.
Слід виконати рентгенографію приносових пазух, щоб виключити фронтит.

Консультація лікаря-отоларинголога на тему «Після крапель Данцил почалася сильна біль в лобовій частині голови» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.

Читайте:   Горло або ШКТ