Скасування ОК

анонімно

Жінка, 17 років

Рік тому виявили полікістоз (СПКЯ), пила ОК (Діані-35) рівно рік, після чого лікар порадила зробити перерву на два місяці і після — сходити на УЗД.
Допила останню пачку 4 грудня, після цього почалися місячні як за графіком. Однак рівно через тиждень стався гормональний збій і місячні пішли ще раз, тільки вже на день менше і не такі рясні.
29 грудня був захищений статевий акт, на мій подив пішла кров. Те ж саме відбулося і 1 січня.
Чи Могло це (гормональний збій і кров під час статевого акту) бути викликане скасуванням ОК? А якщо ні, то з якої причини це могло статися?

Відповідає Мінасян Маргарита Гегамовна

акушер-гінеколог

Доброго дня! Так, ці з-за відміни препарату

Консультація лікаря-гінеколога на тему «Скасування ОК» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.

Читайте:   Неприємний запах смак дискомфорт після видалення зуба