Тривалі місячні після дюфастона

Катя Герман

Жінка, 18 років

Доброго дня, мені 18 років. Числа 25 грудня 2018 потрапила в лікарню з гострим болем внизу живота — кіста жовте тіло лівого яєчника, 15 фолікулярних утворень у правому. Виписали дюфастон по 1 таблетці 2 рази в день 10 днів і линдинет 20. Пропила курс призначений дюфастона — пішли місячні. Зазвичай вони йдуть чотири дні з сильними болями, у зв’язку з полікістозом. У мене також дисплазія шийки матки 1 ступеня, впл 56 тип. Проблема полягає в тому, що місячні йдуть восьмий день, перші шість днів дуже-дуже болючі, восьмий день теж болюче. Інтенсивність виділень змінювалася, на сьомий день бідно, на восьмий — досить помірно і густо. Я дуже хвилююся за те, що місячні не припиняються, хворобливі відчуття не йдуть. Пов’язано це з дисплазією? У мене брали кров на загальний аналіз і хгл, щоб виключити вагітність. Линдинет 20 призначили пити до планованої вагітності.

Відповідає Соцук Ганна Григорівна

акушер-гінеколог

Добрий день! Якщо Ви почали прийом препарату Линдинет в потрібні дні циклу — з 1 по 4,то можливі мажучі виділення, але не рясні. З дисплазією потрібно щось вирішувати. А саме — спершу перевірити всю мікрофлору, отримати протизапальне лікування, якщо це необхідно. Якщо ніяких інфекцій немає, то показана противірусна терапія, наприклад, за допомогою препарату з інтерфероном і вітамінами С і Е, після чого проводиться кольпоскопія, повторно рідинна цитологія та ВПЛ -тест.

Консультація лікаря-гінеколога на тему «Тривалі місячні після дюфастона» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.

Читайте:   Барабанні перетинки