Эдарби і тиск

анонімно

Чоловік, 27 років

Добрий день, така проблема — вчора тиск піднявся до 170/120, і тримається вже ось добу великим 150/116. При тому що раніше нижнє завжди в нормі було. Ось і намагаюся зрозуміти що не так. Толі це наслідки свят та алкоголю і їжі, або нових таблеток. Я ще ніяк їх неї підберу. Прямо перед новим роком лікар ендокринолог порадила пити эдарби 80. Це ніби максимальна доза, а ефект зворотний. Не може таке бути через препарату? Вчора випив капотен, чи варто взагалі збивати такий тиск (лікар сказала тільки про верхнє. Збивати після 180 тільки)

Відповідає Борзенко Марія Євгенівна

кардіолог, терапевт

Доброго дня!
Лікування гіпертонії займається терапевт або кардіолог. Зверніться для підбору іншого препарату.

Консультація лікаря-кардіолога на тему «Эдарби і тиск» дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря, у тому числі для виявлення можливих протипоказань.

Читайте:   Ерекція